7UP heeft fans over de hele wereld! In maar liefst 130 landen wordt dit verfrissende drankje verkocht. In Nederland is 7UP zelfs het meest verkochte lemon & lime drankje. Ontdek nu zelf de rijke historie van 7UP.

Als je al die ontwerpen zo op een rijtje ziet, valt meteen op dat logo en artwork van 7UP door de jaren heen met regelmaat rigoureuze veranderingen hebben doorgemaakt.
Doel was daarbij telkens om aan te sluiten bij de tijdgeest van dat moment. Dat leverde iconische ontwerpen op zoals het 'flowerpower'-design in de jaren 70 en het discoachtige 'stippendesign' in de jaren 80.
7UP-timeline
En velen herinneren zich vast ook nog wel het karakter Fido Dido, dat vanaf begin jaren 90 een plekje veroverde op de blikjes en flessen van 7UP. Fido Dido (met zijn lijfspreuk 'It's cool to be clear') werd zó populair, dat hij een eigen tijdschrift, ijsje en zelfs een videogame kreeg.

Deze Vintage-serie volgt op de introductie eerder dit jaar, van een volledig nieuw 7UP design, dat met z'n stijlvolle, bijna klassieke uitstraling een eerbetoon is aan de 85-jarige historie van deze frisdrank. Alle Limited Edition-varianten zijn vanaf nu tijdelijk verkrijgbaar in de meeste supermarkten in losse 33 cl blikjes en in een willekeurig gemixt 4-pack. Consumenten kunnen op deze manier de bijzondere 7UP Vintage serie bij elkaar sparen.