Het zijn en blijven uitzonderlijke tijden, niet in de laatste plaats voor jou als horeca-ondernemer. Het blijft belangrijk dat we in deze tijden schouder aan schouder blijven staan. Om je zo goed mogelijk te ondersteunen hebben we op deze pagina een overzicht gecreëerd wat wij vanuit HEINEKEN voor jou kunnen betekenen in deze tijd. Uiteraard zijn we ons ervan bewust dat de situatie van elke horeca-ondernemer verschillend is, daarom bekijken we graag samen met onze klanten per situatie wat de best passende oplossing is.



DE 5 BELANGRIJKSTE VRAGEN EN ANTWOORDEN

1. Tot hoeveel uur van te voren kan ik mijn levering annuleren?
Je kan 24 uur van te voren je order aanpassen of annuleren. Neem hiervoor contact op met Sligro of het tankbier team.

2. Kan HEINEKEN mij ondersteunen bij mijn liquiditeit?
De nieuwe sluiting betekent mogelijk een liquiditeitsprobleem voor jouw bedrijfsvoering. Wanneer dit het geval is neem dan contact op met jouw accountmanager. Dan proberen we samen een oplossing op maat te vinden.

3. Halen jullie het aangebroken tankbier retour?
Tankbier dat niet is aangesloten op de tapinstallatie kan, tot een periode van drie maanden, (gekoeld) bewaard blijven. Zet daarom de koeling en koelcel van je tankbierinstallatie niet uit. Aangesloten tankbier zal over vier weken niet meer te gebruiken zijn. Dat komen we ophalen en zullen we verrekenen bij je volgende levering. Ons Tankbier team neemt contact met je op om een afspraak te maken.

4. Halen jullie fustbier retour?
Alle recent geleverde fusten zijn, onaangebroken, houdbaar tot in januari of zelfs februari 2021. We snappen dat er ook aangebroken fusten in jouw zaak staan. Ook wij moeten keuzes maken, dat betekent dat wij geen mogelijkheid zien om aangebroken fusten te vergoeden. We nemen de fusten retour bij de volgende levering.

5. Komt mijn accountmanager, de technische en/of adviseur nog langs?
Onze technische dienst en adviseurs blijven beschikbaar voor advies, zorgen ervoor dat de leidingen schoon blijven, ook zullen de verbouwingen doorgaan. Uiteraard gaan onze collega’s alleen aan de slag als zij gezond zijn. Tevens houden ze 1,5 meter afstand en schudden ze geen handen. Wat betreft onze accountmanagers zij zullen vanaf nu alleen videogesprekken voeren om zo het aantal reisbewegingen te beperken maar vooral om zo veel mogelijk klanten te kunnen spreken.

VEELGESTELDE VRAGEN

De meest actuele antwoorden op vragen die we vanuit horeca-ondernemers ontvangen met betrekking op het coronavirus staan hier op een rijtje.

Corona - Veelgestelde-vragen
Corona - Veelgestelde-vragen
VEELGESTELDE VRAGEN