COVID-19: de stappen die we samen nemen

Terras advies

Speciaal voor de horeca hebben we ook een terras advies opgesteld. Hopelijk helpt dit je bij het klaarzetten van je terras. De richtlijnen vanuit de overheid blijven uiteraard altijd leidend hierin. Bekijk het advies.

Bestelling plaatsen

Via de online bestelportal kun je gemakkelijk, zonder wachttijd en 24 uur per dag je bieren bestellen. Bestel de dag voor levering voor 17.00 uur om op 1 juni écht van start te kunnen gaan. De bieren die je retour hebt gestuurd voegen we automatisch aan je bestelling toe, waarna je jouw bestelling en de retour gestuurde bieren in één levering ontvangt. Bestel nu.

1,5 meter advies

Samen met eigen experts, klanten en verschillende brancheorganisaties hebben we een praktisch advies voor de horeca in de 1,5 meter samenleving opgesteld. Uiteraard blijven de richtlijnen vanuit de overheid leidend hierin. Bekijk het advies.

Opstart brochure voor horeca

Speciaal voor horeca hebben we een opstart brochure gemaakt ter ondersteuning van de opstart van jouw zaak. Hierin lees je meer over het opstart van je technische installatie, vind je de openingschecklist, hardlopende zichtbaarheidsmaterialen en nog veel meer belangrijke informatie. Lees hier meer..

Financiële hulp staat klaar

We denken mee in financiële mogelijkheden. Denk hierbij aan het verlengen van betalingstermijnen en het opschorten van rentebetalingen. Bespreek de opties met jouw accountmanager.

Retour halen van bieren

Samen met Sligro halen we alle fusten die aangebroken of over de THT-datum zijn retour. Dit geldt ook voor tankbier. Bij heropening krijg je alles vers gevuld weer geleverd. Uiteraard nemen we ook alle emballage mee en crediteren deze aan je. Lees hier meer.

Houdbaarheid onaangebroken fustbier eenmalig verlengd

In jouw opslag staan op dit moment onaangebroken fusten met pils en speciaalbier. Onze brouwers geven goedkeuring om de THT-datum zoals vermeld op onze fusten eenmalig te verlengen. De nieuwe tijdelijke houdbaarheidsdatum voor alle fustbieren lees je hier.

Coulance voor evenementen

Voor evenementen tot 1 september worden geen materiaal- en annuleringskosten gerekend. Lees hier meer.

Technisch onderhoud gaat door

Met de huidige maatregelen komen we nog steeds langskomen. Uiteraard met de voorwaarde dat onze servicecollega’s veilig hun werk kunnen doen in jouw zaak. Wil je leidingen reinigen of heb je een storing aan de installatie? Neem dan contact op via 088-4343143 (optie 4, keuze 1). Tot die tijd kun je uiteraard ook zelf al wat doen. Bekijk hier de instructievideo en de handleiding.

Uitstel en kwijtschelding van huurbetaling

Voor de maanden april en mei kun je uitstel van betaling aanvragen. Huur je een eigen pand van HEINEKEN? Dan betaal je voor de maanden april, mei, juni en juli de helft van de huur. Of treden wij op als tussenhuurder? Dan schelden we samen met de pandeigenaar ieder een halve maand huur van april en mei kwijt en betaal je dus twee maanden geen huur.

Landelijke uitrol van #helpdehoreca

Samen met o.a. KHN lanceerden wij #helpdehoreca. Hier konden horecaliefhebbers hun favoriete horecazaak steunen door een waardebon te kopen. Inmiddels is de actie gestopt en kunnen er geen waardebonnen meer gekocht worden. Er is maar liefst 3.7 miljoen euro opgehaald voor de horeca-ondernemers.