KLANTENSERVICE


Op deze pagina vindt u een overzicht van vragen die andere klanten onlangs aan ons gesteld hebben. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u een ander verzoek? Neem gerust contact met ons op. Onze medewerkers van Customer Care staan voor u klaar.

CONTACTGEGEVENS

Telefoonnummer: 088-43 43 143
E-mailadres: customercare@heineken.com

CONTACTFORMULIER





VEELGESTELDE VRAGEN

 

CORONAVIRUS (COVID-19)

Heeft u een vraag over het coronavirus? 
Via deze link vindt u alle actuele vragen betreft het coronavirus. 

ALGEMEEN

Ik ben opzoek naar een horecaleverancier en ben benieuwd wat HEINEKEN voor mij kan betekenen?
Wat leuk om te horen! Wij komen graag met u in contact om u te voorzien van een persoonlijk advies op maat. Laat hier uw gegevens achter en wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Hoe wijzig ik mijn bedrijfsgegevens?
Als u uw bedrijfsgegevens wilt wijzigen, dan kunt u een e-mail sturen naar customercare@heineken.com of contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 4)

BESTELLING EN LEVERING

Ik wil graag toegang tot de bestelsite van HEINEKEN. Hoe kan ik een account aanvragen?
Heeft u nog geen toegang tot onze bestelsite? Vraag dan direct een account aan en ervaar het gemak van online bestellen.

Ik heb een vraag over mijn bestelling/levering.
Indien u een vraag heeft over uw bestelling of levering, dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 3 optie 1).

Ik heb een vraag over het Bier & Cider assortiment.
Indien u een vraag heeft over ons Bier & Cider assortiment, dan kunt u een e-mail sturen naar customercare@heineken.com of contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 4).

Ik heb een vraag over de prijs/conditie van een artikel.
Indien u een vraag heeft over de prijs/conditie van een artikel, dan kunt u een e-mail sturen naar customercare@heineken.com of contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 4).

Ik wil graag een overzicht van mijn afnames.
Wilt u een overzicht ontvangen van uw afnames (over een bepaalde periode), dan kunt u een e-mail sturen naar customercare@heineken.com of contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 4).

BETALINGEN EN FACTUUR

Ik heb een vraag over mijn factuur of betaling.
Indien u een vraag heeft over een factuur of betaling, dan kunt u een e-mail sturen naar customercare@heineken.com of contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 3 optie 2).

Ik wil mijn facturen graag digitaal ontvangen.
Indien u uw facturen digitaal wenst te ontvangen, dan kunt aanvragen per mail via customercare@heineken.com of contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 3 optie 2).

RETOURNEREN EN RUILEN

Ik wil graag een retourorder plaatsen.
Indien u een retourorder wilt plaatsen, dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 1).

Ik heb een vraag over een retour.
Indien u een vraag heeft over een retour, dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 3 optie 1).

Ik heb een vraag over mijn emballage.
Indien u een vraag heeft over uw emballage, dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 3 optie 1).

STORINGEN

Ik heb een storing aan mijn tapinstallatie, lichtreclame of parasol.
Dat is vervelend! Neem snel contact op via telefoonnummer 088-43 43 143 (keuze 4 optie 1) en wij helpen u graag verder.

NAAR BOVEN

VOLLEDIG ASSORTIMENT

Wij adviseren je graag over het beste assortiment in elke categorie.

Assortiment Low- en Non-Alcoholisch
Assortiment Low- en Non-Alcoholisch
HET VOLLEDIGE ASSORTIMENT

WAAROM HEINEKEN?

HEINEKEN is dé horecapartner die met u meedenkt om meer uit uw bedrijf te halen. Ontdek zelf hoe!

Waarom HEINEKEN
Waarom HEINEKEN
MEER INFORMATIE

ONLINE BESTELLEN

Online bestellen bij HEINEKEN biedt u vele voordelen. Ontdek het zelf en start direct!

Online bestellen
Online bestellen
MEER INFORMATIE

KLANT WORDEN

Wij komen graag met u in contact. Klik op onderstaande button om uw contactgegevens achter te laten.

Klant worden
Klant worden
KLANT WORDEN