Meer rendement uit uw bedrijf

U wilt graag uw omzet en rendement verhogen? HEINEKEN ondersteunt u hierin op basis van het 5-pijler model. Dit model is tot stand gekomen na een grootschalig onderzoek naar het gedrag en de behoeften van horecabezoekers. Zie het als de ‘knoppen’ waaraan u kunt draaien om groei te creëren. Geen horecaonderneming is echter gelijk en dat vraagt om maatwerk. Waar wilt u zich op focussen, zodat u uw omzetkansen optimaal kunt benutten?

Omgeving & Sfeer

Omgeving en sfeer zijn bepalende factoren waardoor uw gasten langer blijven en vaker bestellen. Welke kansen liggen er voor u op dit gebied?

Omgeving-en-Sfeer-Tout-small
Omgeving-en-Sfeer-Tout-Mobiel
Lees verder >

Gastheerschap & Service

Voor 43% van de bezoekers is gastheerschap & service de belangrijkste reden om voor een horecagelegenheid te kiezen. Hoe gastvrij is uw bedrijf?

Gastheerschap-en-Service-small
Gastheerschap-en-Service-Tout-Mobiel
Lees verder >

Productaanbod & Kwaliteit

Het juiste assortiment van goede kwaliteit zorgt voor nieuwe gasten, meer omzet en een betere marge. Waar vindt u de juiste balans?

Productaanbod-en-Kwaliteit-Tout-small
Productaanbod-en-Kwaliteit-Tout-Mobiel
Lees verder >

Actieve verkoop & Presentatie

Actieve verkoop en zichtbare presentatie hebben direct impact op het koopgedrag van uw gasten. Hoe kunt u hier voordeel uit halen?

Actieve-Verkoop-en-Presentatie-Tout-small
Actieve-Verkoop-en-Presentatie-Tout-Mobiel
Leer verder >